Kein Like Button?
Bitte eine aktuelle Browserversion verwenden!

Pressemitteilung von

(fair-NEWS) What were the economic consequences of Kazakhstan’s adoption of International Financial Reporting Standards?
Despite having an underdeveloped supporting infrastructure and limited resources, Kazakhstan was the first CIS country to require IFRS. In the following years Kazakhstan’s inflow of Foreign Direct Investments was the greatest among the CIS nations. Oksana Kim shows the economic importance of this reform and clarifies the differences to Russia’s economic development, which has not adopted the IFRS.

Weitere Informationen unter www.ibidem-verlag.de

Oksana Kim
A Resource Dependence Perspective
144 Seiten, Paperback. 2017. € 29,90
ISBN 978-3-8382-0987-6
Erschienen in: Soviet and Post-Soviet Politics and Society

Erhältlich in jeder Buchhandlung oder direkt bei ibidem: http://bit.ly/2mZIeQP

Bildinformation: SPPS 167: The Effects and Implications of Kazakhstan’s Adoption of International Financial Reporting Standards

ibidem-Verlag
Leuschnerstraße 40
Ansprechpartner: Jan Hühnerberg

Homepage:

Pressekontakt:
ibidem-Verlag
- Presse -
Leuschnerstr. 40
presse@ibidem-verlag.de
Unternehmensprofil:
Der ibidem-Verlag ist ein Fachbuchverlag für Wissenschaftsliteratur mit Standorten in Stuttgart und Hannover. Mit mehr als 1.900 lieferbaren Titeln im Programm bietet das 1997 gegründete Verlagshaus wissenschaftlich anspruchsvolle Analysen vor allem aus den Bereichen Medien-, Geistes-, Sozial- und Wirtschaftswissenschaften.

Diese Pressemitteilung wurde über fair-NEWS veröffentlicht.
Permanenter Link zur Pressemitteilung «SPPS 167: The Effects and Implications of Kazakhstan’s Adoption of International Financial Reporting Standards»: