Predictive Analytics im Gesundheitsmarkt wird bis 2025 voraussichtlich 8.464 Millionen US-Dollar erreichen

In the healthcare market, predictive analytics was estimated at $ 1,806 million in 2017 and estimated at $ 8,464 million from 2018-2025 with a CAGR of 21.2%. North America made the biggest contribution to predictive analytics in the healthcare market in 2017. For Asia-Pacific, however, the highest growth is expected over the forecast period.

Predictive Analytics supports the delivery of models that capture relationships using many factors to analyze the risk under specific conditions, and supports the effective interpretation of big data about their benefits. It helps healthcare professionals make better choices and empowers them to treat each and every one of them individually. The global rise in healthcare costs motivates healthcare providers to use predictive analytics more.

Download the statistical report PDF report sample at https://www.alliedmarketresearch.com/request-sample/5078

Key factors driving the growth of predictive analytics in the healthcare market include increased demand for measures to reduce healthcare spending by reducing unnecessary costs and increasing efficiency in the health sector, and developing personalized and evidence-based medicine. However, the lack of robust infrastructure for effective functionality and limited qualification of healthcare IT professionals are constraining market growth. Conversely, the growing importance of health care in emerging economies over the forecasting period is expected to provide many opportunities for market growth.

Among the applications, the Financial Data Analytics segment has the largest share and is expected to maintain its dominance over the forecast period due to the increasing acceptance of predictive analytics for fraud detection and prevention, as well as the management of revenue cycles for healthcare providers and companies.

Among the end users, the healthcare payers segment had the largest share. This segment mainly includes insurance companies and health insurance sponsors that use predictive analytics to assess insurance claims, prevent and detect fraudulent claims, and assess disease risk to drive market growth.

Aufgrund der höchsten Akzeptanzrate von Predictive Analytics-Software und -Lösungen in der Gesundheitsbranche und der gut etablierten Gesundheitsinfrastruktur hatte Nordamerika 2017 den größten Anteil. Es wird jedoch erwartet, dass der asiatisch-pazifische Raum während des Untersuchungszeitraums mit der höchsten CAGR wächst, da das Bewusstsein für die Bedeutung von Predictive Analytics in den Entwicklungsregionen und eine große Anzahl von F & E-Aktivitäten für die Entwicklung von Predictive Analytics-Tools zunimmt.

Wichtigste Ergebnisse der Predictive Analytics im Gesundheitsmarkt:

• Je nach Anwendung wird das Wachstum des klinischen Segments während des Analysezeitraums voraussichtlich am höchsten sein.

• Nordamerika dominierte 2017 den Markt und wird voraussichtlich auch in Zukunft seine Dominanz behalten.

• China wird voraussichtlich im Prognosezeitraum mit der höchsten Wachstumsrate im asiatisch-pazifischen Raum wachsen.

• Bezogen auf die Komponenten leistete das Dienstleistungssegment 2017 den größten Beitrag.

• Basierend auf den Endnutzern wird erwartet, dass das Segment der Gesundheitsdienstleister im Prognosezeitraum lukrative Wachstumschancen bietet.

Erstellen Sie eine Anfrage für den Kaufbericht unter https://www.alliedmarketresearch.com/purchase-enquiry/5078

Zu den Hauptakteuren auf dem globalen Markt für Predictive Analytics im Gesundheitswesen gehören Allscripts Healthcare Solutions Inc., Cerner Corporation, IBM Corporation, Information Builders Inc., MedeAnalytics Inc., Optum Inc., Oracle Corporation, SAS Institute Inc., Microsoft Corporation und Verisk Analytics.

Other key players in the value chain include CitiusTech Inc., Nous Infosystems, Streamline Health Solutions, LLC, Alteryx Inc., Hortonworks Inc., Health Fidelity Inc. and ScienceSoft USA Corporation.

Allied Market Research

David Correa